[Square] Nalejvarna - vyucuje RICHARD LAMBERTY

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Duben 23 12:18:28 CEST 2012

Ahojte,

chcela by som sa aj takto verejne podakovat organizatorom z Dostavnika
za to nadstandardne mnozstvo energie, ktore vynalozili, aby sme si
mohli zatancovat s Richardom Lambertym.
O to viac, ze oni si ani nemohli poriadne zatancovat ako my. Bola to
moja prva nalievaren s nim a bol to rozhodne zazitok. :)
Pozdravte aj  Richarda, ani som nevedela, ze mam tolko svalov na
chrbte, kym sa vsetky neohlasili po walz clinic :)
Iveta