[Square] EU Convention

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Srpen 1 00:15:13 CEST 2012

Ahoj

I ja bych chtel vyjadrit obdiv za to, co jsme (jste ) dokazali. Bylo to
super, diky vsem. Lidi byli nadseni. Osobne mne mrzi, ze bylo
navstevniku relativne malo. Cekal jsem k 1000 covce. Nevim, mozna byl
problem v pozdni prezentaci a lidi uz meli koupeny dovoleny ?

Co se tyce tech ztrat zaregistroval jsem 3 a vse se vyresilo
1.jak popisoval tusim Michal
2. Zenska  co si odlozila kabelku v panske satne a pak ji v te damske
nemohla najit :)
3 Jedna nejmenovana ceska tanecnice co "zapomela " fotak venku pri
odjezdu v sobotu a pak ho tam nikdo nenasel ho nasla... v kufru svyho
auta :))

a jako obvykle par odkazu

par fotek, jako vzdy nic moc

http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/European-Square-Dance-Convention-Kladno-Czech-Republic-27-29-7-2012

stejne jsou na mym Facebooku

prvni A2 video - Soren a Tomas

http://www.youtube.com/watch?v=qv_2h7C55jY&feature=youtu.be

na stejne adrese brzy pribudou dalsi, uz to avizovat nebudu

cauky Pyro