[Square] Zajimavy rozdil v pouziti Partner Tag - postreh k Mix

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:40:11 CEST 2012

budete se asi smat ale myslim ze tanecnik ktery nezna presne definice a
je nekde na c1 beginners ( treba ja ) provede -

mix 1 1/2 - skonci pravdepodobne ve vlne 4 tanecniku
horseshoe turn centers 1 1/2 skonci asi spravne, ale mozna v miniwave.
ps pro Medveda taky delam pull by, je mi to prirozenejsi

Pyro