[Square] Zajimavy rozdil v pouziti Partner Tag - postreh k Mix

Martin Sladek caller na martinsladek.com
Pátek Srpen 17 15:27:09 CEST 2012

Zdravim,

docela rozsahla esej. Avsak mnozi tanecnici znaji figury a principy
levelu vyssich nez tancuji. Mnoho A1 tanecniku ma dobrou predstavu o
T-Bones, Phantoms, Offsets a dalsich principech.

Neni duvod vedome vytvaret nesmysly a pak pro ne hledat vymluvy.

Svoji poznamku o "3/4 of the Mix" jsem psal predevsim pro schopne
callery, kteri se snazi podobnym chybam vyhnout.

S pozdravem
Martin Sladek