[Square] Šachťák - poděkování

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Neděle Leden 15 17:43:11 CET 2012

JJ i ja dekuji.
Musim priznat ze Sachtak byl asi jak loni. Protoze i loni a predtim a
predtim byl ... dokonaly :)
dekuji fsem fsem i tem ostatnim abych nekoho nevynechal :)
a fotky hrnu tentokrat na :
http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/Hornick-ach-k-2012
a vsechny moje galerie budou prubezne zde ...
http://pyrotechnik.pry.cz/

Cauky zase nekdy, treba na PACce ci Huslenkach
Pyro