[Square] Dalsi podekovani Sachtakum :-)

Úterý Leden 17 09:01:47 CET 2012

Ahoj, dovoluji si podekovani z hlediska netanciciho ucastnika :-) Presto,
ze jsem nemohla tancit, nenudila jsem se ani vterinku. Vsude jsem se
setkavala s tolik milymi znamymi, ze jsem se pak musela omezit, abych
neznicila hlasivky.

Dekuji organizatorum za vstricnost a podporu provedeni vyzkum o
"nedoslychavych" tanecnikach. Take dekuji tem, kteri museli s nami sdilet
svuj ubytovaci prostor, za toleranci.

Behem ritualu "Skok pres kuzi" byla jako vzdy patricna atmosfera, kdo
nezazil, at se na nej tesi za rok (i na vlacek plny dobrot :-))

Divadlo bylo zabavne a ukazalo, ze nekteri z nas jsou nejen krasni a
tanecni nadani, ale maji i jine talenty :-)

Jessica