[Square] Unorova a breznova PACka

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Leden 26 14:24:51 CET 2012

Ahoj, na zaklade vasich odpovedi, ktere jste mi v minulem tydnu zaslali, se
program na PACce zmenil tak, ze na zacatku unora bude vyuka programu Plus a
na konci brezna bude procvicovani Plusu v jedne tanecni mistnosti a v druhe
bude vyuka A1 (pokud se na vyuku sejde dostatecny pocet zajemcu).

Zaroven bych chtel pozadat zajemce o PACku, aby se na ni zacali prihlasovat
co nejdrive.

Jidla na PACce budou zajistena jen v pripade dostatecneho zajmu.

Miloslav Maly