[Square] Poděkování

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Pondělí Červenec 9 10:35:54 CEST 2012

Ahoj všem.
Poděkování všem účastníkům naší akce, kteří si přijeli zatančit a vydrželi
tropický týden v Nýrsku. Dnes je tu již o 10 stupňů méně. :) A musím říci, že
ač jsem byl většinou "jenom" na pódiu, tolik košil a triček jsem nepropotil za
poslední 2 akce. Obdivuji všechny, co tančili celý den a pak ještě v noci s
Berndem.
Účinkující se překonávali a patří jim velký dík. Rosťa Kučera s tanečnicemi
Lucií a Soňou v lehčí hale a Bernd s Lenkou v těžší hale, naučili mnoho
krásných tanců. Věřím, že i na sobotní večerní šou, kde se vám představili
jako kolchozníci tančící v gumovkách vídenský valčík či jako kankánové
tanečnice hned tak nezapomenete.
Vítězem letošní soutěže a příští rok na flyeru budou strašidla dokonce 2!
A to navíc pěkné dívčiny Julie s Luckou, které budeme muset "upravit" trochu
víc než Mirka, aby na badge příští rok vypadali jako strašidla... :)

Příští ročník má termín  od středy 3.7.2013- neděle 7.7.2013. Tak si nezapomeňte
v kalendáři tento termín rezervovat.

Všechny příznivce roundu zdraví
Franta Čermák