[Square] EU Convention - klobouk dolů

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Neděle Červenec 29 21:55:01 CEST 2012

Zdravim vsechny :-D

dekujeme za oceneni, ja bych chtela takto verejne podekovat Ivete a jejimu
registracnimu tymu, kdy jejich napady typu "registracni harok"/"registracni
arch", ktere mne zpocatku vydesily (vzdyt to bude zdrzovat! a co starsi
lidi - musi si sednout! kde vezmou prupisku! co kdyz nebudou mit s sebou
bryle na cteni! :-D),
se ukazaly jako naprosto skvele.
A ma hruzna predstava, jak stoji fronta ucastniku az ven pred budovu, se
naprosto nesplnila, a registracni proces probihal dle meho a dle reakci
ucastniku v pohode.

Lenka