[Square] EU Convention - klobouk dolů

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Neděle Červenec 29 23:54:23 CEST 2012

Jeste bych rada pridala verejne podekovani - velky velky velky dik - vsem,
kdo pomahali, velke uznani cele nasi organizacni parte, tj. nejen Dougovu
tymu Tri musketyru (ti byli koneckoncu taky ctyri, ze), ale kazdickemu
cloveku, ktery prilozil ruce k dilu.

Dnes mi nekolik zahranicnich ucastniku vyjadrilo uznani nad tim, jak akce
"slapala", ale jedna pani se dokonce vyjadrila v tom smyslu, ze tak skvelou
Europen Convention jeste nezazila.

Omluvte prosim me odmlky, resim mezi tim akutni rodinne zalezitosti.

Lenka Suchankova