[Square] [Akce] Nýrsko 2012

Alex Márkus alexander.markus na gmail.com
Pondělí Červen 18 07:35:42 CEST 2012

Ahoj,

Zodpovedne prihlasujem seba a moju partnerku Julinku na Nýrsko 2012.
Záujem máme o nižší level, t.j. IV

Alexander Márkus
Julie Janovičová

Dúfam že sa mi podarí tohto roku prísť na motorke, zatiaľ to je na dobrej
ceste.
Dalo by sa predbežne kdesi pre ňu zabezpečiť parkovanie?

Bude cuerský seminár aj tohto roku ? Mal by som interes sa ho zúčastniť.

Gastanko