[Square] Tancovani o prazdninach

mves72 mves72 na gmail.com
Pondělí Červen 18 22:12:40 CEST 2012

Ahoj všem,

Náš klub Silverspines http://www.spoluhraci.cz/silverspines má v plánu
tancovat i o prázdninách, a to ve čtvrtek od 18 do 20 hodin.
Protože ale ne vždy by nás bylo dost na čtverylku, tak se vždy během
čtvrtka dohodneme na případném zrušení tancování.
Případným návštěvníkům doporučuji podívat se na výše uvedenou adresu, nebo
se mi ozvat na telefon 605424053

Miloš "Fík" Veselý