[Square] Tancování během prázdnin

mister_2002 na volny.cz mister_2002 na volny.cz
Úterý Červen 19 21:28:41 CEST 2012

Pro případné zájemce sdělujeme, že i my z našeho klubu - Cloverleaf Opava -
budeme tančit o prázdnách, a to vždy ve čtvrtek od 18 - 21 hod ve školní
družině ve Slavkově u Opavy (pozor! Nejedná se o známý Slavkov u Brna!).
Na programu budou buď čtverylky nebo lajny - podle toho, kolik se nás v daný
den sejde.
Pokud někdo z vás bude mít cestu do našich končin a bude si chtít s námi
zatančit, rádi vás přivítáme. Doporučuji však předem se informovat, protože
se může stát, že některý týden se nesejdeme.

Číslo na můj mobil:    603 898 369.

Odkaz na náš klub:

http://www.country-tance.cz/cloverleaf/clenove-klubu-cloverleaf

Mějte se o prázdninách všichni country.

Za Cloverleaf Opava        Miloš
----- Original Message -----
From: <square-request na square.cz>
To: <square na square.cz>
Sent: Tuesday, June 19, 2012 12:00 PM
Subject: Square Digest, Vol 92, Issue 10

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. Tancovani o prazdninach (Tomas Machalik)
   2. Re: Tancovani o prazdninach (mves72)

Message: 1