[Square] Podekovani za Majovku

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 7 00:42:36 CEST 2012

pratele,

dekuji za letosni Majovku, ktera se podle mne opravdu povedla. Uzasna
atmosfera a Bryan opravdu nemel chybu.
Skola byla podle mne idealni, vzhledem k dochazkovym vzdalenostem nas
lenosnych, lidi a to nejen poradatele uzasni.
Osobne mne velice prekvapilo, ze snad vsichni Bryanovi rozumeli a to i
mene zkuseni tanecnici. Diky moc vsem, hlavne pak poradatelum. Uz ted
snim o pristi...
Jediny, z meho pohledu lehce smutny nedostatek byl nedostatek
ceskoslovenskych tanecniku na vyssi levely. Jeste ze mame ty rakusaky...

budou i videa ale vydrzte, fotky najdete zde :

http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/21-Hrav-M-jovka-Bratislava?page=8

videa budou snad do tydne tutaj:

http://www.youtube.com/user/pyrotechnikczech?feature=watch

jeste jednou diky vsem