[Square] Podekovani za Majovku

Pondělí Květen 7 10:28:37 CEST 2012

Majovka, jak jsem uz rikala organizatorum osobne, je vzacna akce, ktera
udrzuje svou uroven od pocatku sveho existence bez zhorseni kvality,
zatimco vetsina akce co zacaly ve stejne davne minulosti uz se ani nekonaji
anebo jsou pozmeneny.

Ten Australan byl naprosto uzasny clovek, caller i pedagog. Prekvapujici
kombinace a zabavne pestreni znamenaly, ze se nikdo nemohl nudit. Bohuzel,
na rozdil od Pyra, mela jsem v ctverylce lidi, kteri mu nerozumeli k
zacatku a pro ne jsem jeho pokyny opakovala (vykrikla), ale pak se na nej
zvykli. I ti, co nerozumeli, byli z nej nadseni.

JJM