[Square] dotaz video OFF TOPIC

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Sobota Květen 12 12:38:47 CEST 2012

Sorry za off topic
potrebuji nejaky video converter nebo co. At to neopisuji posilam text
co sem posilal na diskuse, bez odezvy:(
kdybyste nahodou nekdo vedel...

Zdravicko
mam videokameru Panasonic SDR-H85 a mam nasledujici problem:

potrebuji prekonvertovat a sestrihat video1.MOD jako video1.AVI

dela to videa ve formatu video1.MOD ( rezim long play )  ( dle navodu je
to mpeg-4 avc/h  264 ) kvalitnejsi pak mpeg2
pokud v pocitaci prejmenuji koncovku na  treba video1.avi, mpeg apod tak
se spravne zobrazi ikonka s obrazkem na plose a funguje to ok.

Problem nastane pri pokusu o strihani. Spustim win movie maker a snazim
se do nej dostat zminene video, ovsem zobrazi se mi tam jakoby bez
obrazku a pokud ho skusim prehrat, slysim zvuk nevidim obraz. Pokud ho
vlozim do "projektu" vlozi se mi jen jako zvukova stopa. Pokud ho
prekonvertuji treba do avi tak to funguje. Ovsem nenasel jsem zadny free
program na konverzi MODu do normalniho formatu. Soft kvuli takovy
kravine moc kupovat nechci a krast uz vubec ne. Na CD od kamery je jen
PDF :D

Vlastnim win7 64 home a K-lite kodek pack.

Muzete mi prosim poradit ? dik

diky za cenne rady ostatnim se omlouvam
Pyro