[Square] Klubovy vecer Zoom B. + A2 procvicovani

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Pondělí Květen 14 09:19:53 CEST 2012

Ahoj vsechny, divim se, ze tady jeste nevidim podekovani organizatorum
kluboveho vecera v Brne, tak si dovoluji byt prvni :-)

U Vas navstevnik nema nouze ani o partnery na tanec ani o dobrutky na stole
a uvitani hostu je vzdy pohostinne :-)

Proste ZoomB skvely standard :-) Jessica