[Square] Jak se kdo dostane do ctverylky (pokracovani)

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Pondělí Květen 28 15:24:17 CEST 2012

Ahojky.

Omlouvam se za pozdni reakci na vice vlaknech, presun antenniho systemu v
soubehu s lehnutim pocitacu umi udelat peknou paseku.

Potiz popisovana Jessicou i dalsimi muze mit i jinou pricinu. Drive se mi
bezne stavalo, ze jsem sel pro damu, o niz jsem vedel, ze dany level
zvlada - a byl jsem odmitnut. Za deset vterin prisel jiny, na nic se neptal
a proste ji do ctverylky odvlekl. Co dodat?
V ruznych dobach ruzne damy.

Pro damy, ktere level neumeji, jsem vetsinou nechodil. A to mne badge
nezajimal, sel  jsem podle vlastnich zkusenosti.

Kdyz jsem videl par, v nemz byl neodtahatelny clovek, tak jsem stavel
ctverylku mimo naprosto automaticky. Nebot square je zabava.

Tedy: ne vzdy je to problem pana. Mnohdy je to soubeh potizi.

Bohous
Ceske Budejovice