[Square] Pozn: Johnny Preston v Praze 6.6.-7.6.2012 registrace spuštěna

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Středa Květen 30 11:10:54 CEST 2012

že bych se výjimečně zkusil čistě obléknout?

                       Alnagon
Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Scobak [scobak na zoznam.sk]
Odesláno: 30. května 2012 8:26
Komu: Konference o Square Dance; Hojka na trubka.network.cz; Jiří; Konference o Square Dance
Předmět: [Square] Pozn:  Johnny Preston v Praze 6.6.-7.6.2012 registrace spuštěna

Nevim, nakolik je to v Cechach znamo, ale johnnyho partnerka, Lydia, velmi rada (a dobre) tancuje. Na rozdil od nekterych jinych callerskych partnerek je velmi vdecna, kdyz pro ni nekdo prijde tancovat (samozrejme za predpokladu, ze je ciste oblecen a prijemny). Sledoval jsem ji na Ferris Wheel Party ve Vidni. Lydia sedela a podupovala si do rytmu. Velmi ochotne si zatancovala jak square, tak napriklad polku.

To jen, aby panove nemeli obavy jit pro partnerku callera :).

Jirka