[Square] Dlouhy popis Ferris Wheel Party pro ty, co tam nebyli

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Středa Květen 30 13:09:52 CEST 2012

Ahoj,

Minuly vikend bylo vyrazne vic Cechu nez pred rokem (3 z Ostravy, 5 z Brna,
+ ja a jeden znamy Cechoslovak :-), plus nekolik Slovaku). Vetsina Slovaku
a Brnaku tam byli jen pres den v nedeli.

My (ja a Ostravaci) jsme tam byli od zacatku az po konci kluboveho vecera v
pondeli (akce svym zpusobem jeste pokracuje do ctvrtka - v utery, stredu a
ctvrtek jsou celodenni organizovane vylety pro tanecniky a kazdy vecer
klubak v jinem klubu ve Vidni a okoli).

Prijela jsem v sobotu s casovem predstihem tak, ze jsem stihla jeste
prochazku v okoli (zahradky preplnene jarnich kvetin).  Prichazejici
dostali badge na akci jen v pripade, ze byli tam poprve. Ostatni meli
prinest badge co dostali, kdyz tam byli po prve. Badge je ve tvaru - co
jineho nez Ferris Wheel -PraterStern, to velke kolo, na ktere byli
Ostravaci pak projet.

Pro kazdy rok, co navstevnik ucastni, dostane malou prilepku s rocnikem.
Kdyz je tam pro nekolikate, dostane ruzne ceny na pamatku toho, ze je to
jeho x-ta navsteva.

Pro vsechny pak byly na stole ruzne sladkosti a brozurky o turistickych
zajimavostech v okoli.
Tancovala jsem od 14 hodin nonstop az do afterparty, kde se konala
ochutnavka vin za prijatelnou cenu.

V nedeli se tancilo od 11 hodin, za to v jednom kuse. Podlahy v obou halech
jsou drevene a je tam klimatizace a tak jsem se ani nepotrebovala tak casto
prevliknout jak jsem zvykla na akcich, kde mame na to prestavky.

Jista nevyhoda je, ze se nepodarilo dostat povoleni k pouziti bazenu v
objektu.

Konala se, jako po kazde, dilna ve Videnskem valciku.

Nejenom Johnny Preston a ostatni calleri, kteri byli na programu se starali
o zabavu, ke konci akce se objevil i caller z Australie Brian Hotchkiess.

Jak uz tady bylo zmineno, manzelka Johnniho byla k dispozice jako tanecnice
a mezitim prodala za nej i jeho CDka.

Zajimava zkusenost take byla tanec s vozickarkou. Byla to studentka z MS-u,
ale vsichni ji zvali opakovane do ctverylky a byli ochotni a vstricni i
kdyz malokdo mel s tancem s vozickarem zkusenosti.

Take tam byla divka, ktera zrejme mela Downovy syndrom a presto bezvadne
tancila Plus. Potvrzuje to moje rec, ze "az se toho naucite, nikdo nepozna,
kolik casu jste se k tomu potrebovali."

Byl tam i aspon jeden spatne slysici tanecnik, ale nikdo, ktery by to o nem
nevedel, by to nebyl poznal.

Johnny Preston rikal v pondeli, ze nedelni afterparty byla nejlepsi co
zazil za poslednich 15 let. Opravdu jsem se i ja dobre bavila. Byla tam
dvouclenna ziva kapela a lide poskakovali k nejruznejsim tanecnim rytmum,
ja se Scobakem na hudbu, kde se stridalo valcik a polku, ja s nejakem
Nemcem sambu. Potom s nim a jeste s jednim Nemcem jsme tancili jako
trojici. Byla tam proste uvolnena atmosfera. Zpivalo se u stolu a houpalo
se do prava do leva. Tancilo se detske pisnicky, kde pohyby vyjadruji slova
pisnicek.

V pondeli rano jsem vstavala s ptackama a pohovorila s lidmi, kteri snidali
pred svymi karavany venku pred domem. Uvnitr bylo snidane na zpusob
svedskeho stolu k dispozici. Kdo zna Viktora "Cookie Man" tak mel tam v
Internatu pokoj a sve domaci kolacky, ktere vzdy pece sam, sebou pro
rozdani jako vzdy.

Organizatori akce take meli tam bufet se studenou i teplou kuchyni i
kavarnu s buchtama, dortama atp, vse za prijatelne ceny, i neco pro mne
tentokrat, jen piti bylo udajne drahe, ja jsem si napoje nekupovala, voda z
kohoutku byla snadno a volne k dispozici. Nevyhoda je, ze prodejna doba
byla stejna jako tanecni doba, ale prisla jsem na to, ze se da jen objednat
behem tanecni doby, odnest ve vlastnim nadobi a jist to pozdeji a v pondeli
nas dovolili i jist na miste po tanceni.

Obchody siroko daleko jsou naprosto zavrene v nedeli i v pondeli,
nabozenstvi ma v Rakousku silnejsi vliv nez tady a akce se vlastne kona ve
vesnici u Vidni.

Ale ani v centru Vidne neni vse otevreno. Za to jsou nejruznejsi stanky s
jidlem a suvenyry vsude.

Domluvili si jsme, ze jeden z organizatoru (nekdo z vas zna Angelu a
Tomase, jezdi do CRu za roundem) nam odvezli bagly po speslu. Ja jsem sla
na prohlidku mesta Vidni, vedla nas jedna tanecnice z Vienna Swingers.

Pak byl uz cas na Klubovy vecer. Tam byly k dispozici tak jak je zvykem u
nas ruzne sladkosti zdarma. Promitali tam zabery z celeho prave ubehleho
vikendu. Podepisovalo se knihu navstev, dostalo se razitko do knihy
pratelstvi (v mem pripade do Traveller´s Book) a singl dangl dostali ti, co
tam byli po prve.

Po klubovem veceru nasledoval AfterParty v stylove restauraci s zivou
hudbou. Prisli jsme na to, ze to byli hudebnici z Ceskoslovenska :-)

Spali jsme dve noci v spacim hale v objektu a treti noc v obyvaku u
organizatoru. Rikali, ze kdyby prijelo Cechu vic a potrebovali po Klubovem
veceru nocleh, ze urcite by Klub Vienna Swingers neco byli schopni a
ochotni vymyslet.

Sprchy a zamykatelne skrinky byly k dispozici v objektu. Jednoeurove mince
bylo treba k jejich pouziti, ale vracelo se pak.

Ti, co jeli, nelituji a planuji, ze by radi jeli znovu, vcetne holcicky z
Ostravy.

Kdo chce vedet vic, necht se mne zepta :-)