[Square] PACka - registrace jidel

Pepík Drbohlav pepik.drbohlav na volny.cz
Středa Listopad 28 15:33:35 CET 2012

Ajta krajta, já to chtěl poslat jenom Mílovi :-)
P.

-----Původní zpráva-----
From: Pepík Drbohlav
Sent: Wednesday, November 28, 2012 3:21 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] PACka - registrace jidel

Ahoj Mílo,

díky ti za osobní pozvání! Navíc mne utvrdili včera na klubu, abych s nimi
jel. Tož jsem se dnes snažil na stránkách Lariatu zaregistrovat, ale chtělo
to v závěru jakýsi autorizační kód - napodruhý nevěda co s tím jsem tam
vrazil Pepík. Pak jsem se ale v seznamu stejně nenašel, ber tedy pro jistotu
i tento mejlík za přihlášku a prosím objednej mi jídlo na celou akci.
Těším se v pátek a ještě jednou díky za zavolání!

Pepík