[Square] Plus jede

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 15:58:47 CEST 2012

Ahojky

zatim nejsem vubec schopna se z pracovnich duvodu urvat (minuly tyden jsem
mela nahradni volno a byly jsme s dcerou mimo Prahu), dva tydny jsem ted
prihlasena na diskusi o radiu (placene), vcera mi zavolali, ze mne zaradili
na dnesek, tak leda, ze by mne nevzali, jsem jako nahradnik.

Tak se omlouvam, proste se toho pracovne vymlelo vic, nez v jine roky, tak
nestiham.

Lenka