[Square] European Convention 2012 v Kladně - prosba o pomoc

Čtvrtek Září 6 13:30:45 CEST 2012

Jen pro jasnost, slovem "sbirka" jsem mela na mysli krabice z kartonoveho
papiru, ktera byla umistena na jevisti u  calleru a nekdo sel na mikrofon a
upozornil pritomnim tanecnikum, ze mohou prispet. videla jsem, ze krabice
obsahuje prizpevek,ale nevim, ci initiativa se tato "sbirka" konala a kdo
komu predal to, co bylo v te krabici.JJM