[Square] CF p?==?UTF-8?Q?řípravka Plus - posledn?==?UTF-8?Q?í reminder

yva na centrum.cz yva na centrum.cz
Středa Září 19 12:19:03 CEST 2012

Ahoj, děkujeme za přípravku tohoto druhu. Rádi bychom se přihlásili, ale zítřek už určitě nedáme. Proto s námi prosím počítejte, ale až od příštího týdne.

Yvona + Jirka Žerebný, Crazy dancers