[Square] Desky pro square

David Dvorak dada.dvorak na gmail.com
Úterý Duben 2 13:57:28 CEST 2013

Ahoj

Jak jsem teď dluhodobě doma, tak jsem se pustil do vyklízení (už to odnesla knihovna, oblečení, atd. :-). Teď došla řada na věci od square a spol. Po pečlivé probírce mi zbylo cca 200 desek převážňe singing cally a z toho cca 20 pattern callů. Rád bych to tzv. hodil do placu. Je to takový mix lepších a horších věcí, ale myslím, že drtivá většina je použitelná. Něco pouštím, protože to mám dvakrát, něco že to nezazpívám a něco, že se mi to nelíbí. Pokud by měl někdo zájem o vše najednou spolu s plastovým přepravním kufrem na nářadí, dejte mi nabídku

Hezký den a nezapomeňte se zaregistrovat na Rainbow

Medvěd