[Square] Nabídka procvičování A2

Pondělí Duben 8 07:37:18 CEST 2013

Ahoj, chtela bych upozornit, ze snad jen v teto republice a jen na nasem
tancovani je vubec mozne se hlasit v posledni chvili a platit az po
prijezdu. U jinych tanecnich akce a v jinych zemich se vetsinou musi hlasit
nejen, ze nekolik mesicu dopredu, ale  vetsinou se musi platit i zalohu.
Tak si vazme to co mame a berme ohled na nase organizatory, kteri to vse
delaji bez zisku z lasky k nam a k tanci. Jessica