[Square] Jen tak na okraj

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Sobota Duben 20 23:21:25 CEST 2013

Medvěde, Medvěde, jako bys to neznal, chce to vydržet, mě se to mluví, a
píše, ale tak hezky jako na Tebe, si při Basic nezablbnu.
    .....Hmota,  Dík, že vydržuješ a jdeš stále výš.

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Dvořák <dada.dvorak na gmail.com>
Datum: 20. 4. 2013
Předmět: [Square] Jen tak na okraj

"Ahoj

Dnes jdu plakat. Jsem se square dance 25 let a pozoruju na sobě únavu.
Na jedné straně jsou spokojení tanečníci, na druhé nespokojení. To je
asi všude a ve všem. Co mě ale totálně vysává energii jsou reakce, které
dostávám vždy po mailu, flyeru, callerování…. Takřka pokaždé se najde
někdo, kdo mi slavnostně oznámí, že jsem to udělal totálně blbě. Asi to
znáte taky, to se nevyhýbá nikomu. Jen to asi musí jednoho dne dotéct
k okraji. Čili pro tyto lidi - ano, máte pravdu, jsem totální idiot. Víte
co,
nebo možná jinak - přestaňte všem, co se o něco snaží říkat, jak blbě
to dělalají a udělejte to sami a dobře. Square v ČR potřebuje aktivní
lidi. Tak mi přestaňte psát a začněte něco dělat. Nebojte, já vám nenapíšu,
že je to blbě.

Mějte se hezky

Medvěd