[Square] Jen tak na okraj

Petr Dusek petr na dusek.info
Středa Duben 24 21:19:04 CEST 2013

David Dvorak wrote:
> Ahoj
>
> Díky skoro všem za podporu a příjemné reakce. Přesto bych byl rád, aby
> vzkaz z mého mailu (teď tedy bez patosu) zněl spíše ve smyslu:
> Přestaňte být nepříjemní na ostatní a raději přiložte ruku k dílu a
> jestli to neumíte, tak držte... Však vy víte co ;-)

    Nezlob se na me, ale tohle je totalni nesmysl.
    Nemusim byt Beethoven, aby se mi nelibila "hudba" znejici mi jako
rachot padajicich hrncu. Nemusim ani umet vymalovat Sixtinskou kapli,
aby se mi nelibily sprejerske vytvory na fasadach.
    Teorie rizeni uci, ze aby byl system stabilni, musi obsahovat
zapornou zpetnou vazbu jako prostredek ke kompenzaci vyboceni z normalu.
Pro nas je zpetnou vazbou odezva od tanecniku a kritika (tedy upozorneni
na to, co bylo spatne) je prave tou potrebnou zapornou vazbou. U callera
to zacina upozornenim, ze v sale neni slyset, takze by si mel zapnout
mikrofon, pres upozorneni, ze calleruje uplne jiny nez ohlaseny level,
az k tomu, ze ma prestat vypravet vtipy, zatimco ctverylky cekaji, az
milostive utrousi dalsi figuru.
    Pokud nekoho pozadam o nazor, jak se mu libilo me vystoupeni,
nedelam to proto, abych slysel ody, jak jsem genialni a skvely (i kdyz
se to dobre posloucha), ale proto, abych dostal namety, co zlepsit.
Osobne budu radeji, kdyz mi nekdo rekne "hele, zvoral jsi to a to" a na
svem pristim tipu se s nim potkam znovu, nez kdyz mi bude mazat med
kolem huby, jak jsem vyborny - ale na dalsi tip se radeji uklidi pryc.

> Mrzí mě to nejen za sebe, ale hlavně za ty, co něco vybudují a pak jim
> někdo přijde vysvětlovat, že jsou pitomci. Tohle fakt ve square nemá
> místo a opodstatnění.

    To opravdu ne. Ale zkusenost mi rika, ze i dobre minena kritika je
odmitana jako tebou popisovane kverulantstvi.

    Pochopitelne, nebyl jsem u toho, co bylo pricinou tohoto vlakna.
Nemuzu tedy rict, ktery druh kritiky to byl. Ani nevim, o koho slo,
abych mohl usuzovat aspon ze znalosti toho cloveka.
    Vim ale, ze lidi, kteri si honi triko tim, ze shazuji ostatni, je
mezi nasimi tanecniky naproste minimum a mnohem castejsi je to proste
odmitani kritickeho nazoru. Tim ovsem nerikam, ze to byl i tento pripad.