[Square] Jen tak na okraj

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 12:38:08 CEST 2013

jak nás učí jisté sdělovací prostředky, aby si zajistili význam,
o koze a já o voze tu je taky. Víš, ono je potřeba kritiky, ta zpětná
otevřeně svůj názor, odlišný od mého a uměli se za něj postavit a obhajovat
dělat square dance jako HLAVNÍ náplň života, tak prosím, ať to inzeruje >> a
já to budu respektovat, ale on zase musí respektovat, že SD je především o
přátelství pro mne, mé přátele, přeátele těchto přátel a spoustu >> a
spoustu dalších lidí, kteří si v SD nemají potřebu nic dokazovat, ale mají
ho jako prostředek k setkávání s přáteli. A v rámci toho respektování >>
bychom se měli setkávat pouze na úrovních nám společných, ono se jich
zpravidla vždy několik najde, ale jinak si nepřekážet. To neznamená >>
nekritizovat, a použít kritiku se zřetelem na úroveň poznání. Když nevím
proč to děláš, těžko mohu kritizovat jak to děláš. No a o tom to je!
předeslal nic nemění, spíš naopak. Ono je důležitý i jak, ale jak mne život
a někdo i několikrát. Proto je mezi lidmi krásně, že mejsou jeden jako >>
druhej!