[Square] Dotaz k transformaci

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Čtvrtek Srpen 1 12:30:44 CEST 2013

Zdravim

duverovala bych Michalovi, jsem ve vedeni jineho obcanskeho sdruzeni. Podle
nasich stanov zasadni zalezitosti smi menit pouze valna hromada, uz ji mame
za sebou, schvalili jsme zmenu na spolek.
Organizujeme a zastitujeme akce, vcetne akci typu DVPP (dalsi vzdelavani
pedagogickych pracovniku) bez ohledu na to, zda jde o cleny sdruzeni,
pritom u tech DVPP schvalenim a kontrolou v podstate podlehame MSMT. Nejsme
pritom vydelecne sdruzeni, hlavni cil aktivit se tyka odborne oblasti.
Predseda s mistopredsedou pri priprave prechodu take zvazovali varianty,
resili jsme to ve vyboru, doslo k porade i s pravnikem. "Spolek" vysel jako
nejschudnejsi varianta dalsi existence.

Lenka Suchankova