[Square] Informace o stavu Square na Americkém týdnu

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Pátek Srpen 9 19:03:14 CEST 2013

Ahoj

Osobne jsem neresival "co", ale "na koho"... i Basic umi byt velmi vyzivny a
tim i zazivny, stejne tak jako C1 umi byt pekne protivna.
Standardne jsem mel rebus... rozdvojit se umim jenom v ramci tak dvou tri
ctverylek, ale ne salu. Bud jsem chtel byt vsude, anebo zrovna nikde.
Bohous, Ceske Budejovice
:-)
=====
Jediný problém, který ale není věcí Amerického týdne, spatřuji prakticky po
celé Evropě a to je otázka tzv. entry levelu, kterým se stal Plus. Je to
problém pro nováčky, porotože možností, jak si zatancovat Basic I a II je i
u nás poměrně dost málo. Přestože je mi jasné, že pro většinu pořadatelů a
tanečníků je zajímavější programovat A a C než B, je to škoda a začínám být
stále více přesvědčem o tom, že to ubližuje snaze přivést do aktivity další
lidi. To je ale na jinou diskuzi. A měla by se rozjet!

Krásné prázdniny přeje

Medvěd