[Square] [Akce] XX.CSCTA Convention a XII. HORNICKÝ ŠACHŤÁK

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 22:23:48 CET 2013

Ahoj všichni!
     Hledám dobrou duši, která by mne a můj "skromný" baťoh, mohla vzít v
neděli 20.1.2013 nazpátek z Ostravy po šachťáku do Prahy.       Na
schimmovah na seznam.cz         čekám netrpělivě na nějakou kladnou odpověď.
Zatím PÁČKO!

--
Zdraví
Hanka Schimmová