[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Neděle Leden 6 02:04:07 CET 2013

Měl jsem dojem, že jsi dospěl. .....Hmota

---------- Původní zpráva ----------

Od: Scobak <scobak na zoznam.sk>

Datum: 5. 1. 2013

Předmět: [Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

"
K 31. 12. 2012 vystupuji z CSCTA.

Jiri Scobak

Oduvodneni: Standardem poslednich let byva, ze na CSCTA Convention vystupuji
ucinkujici (nyni nehovorim o zahranicnich hostech), kteri nejsou cleny
CSCTA. Zarazilo me to uz driv. Letos nastala situace, kdy necalleruji na
CSCTA Convention. Je to i ma chyba, protoze jsem mel dlouhe mesice minuleho
roku uplne jine starosti - na druhou stranu me ale ani nikdo neoslovil a
jini calleri, kteri nejsou radnymi cleny CSCTA, na Convention vystupuji.

Pokud v budoucnu zavladne v CSCTA podobny system, jako u ECTA, kdy na
Jamboree nemuze vystoupit nikdo jiny, nez radny clen ECTA (nebo pokud
alespon budou radni clenove CSCTA oslovovani a umistnovani do programu
prioritne), opet do CSCTA vstoupim. Aktualne nemam duvod.

Abych se vyjadril jasne. Nezazlivam absolutne nic callerum, kteri z CSCTA
vystoupili a na Convention calleruji. Vyhrali. Do systemu nevkladaji nic,
soucasne ho ale mohou vyuzivat. I ja chci vyhra! t. Proc bych mel prispivat
do systemu, kdyz nemusim? Verim, ze stejne, jako organizatori CSCTA
Convention vitaji callery-necleny CSCTA, uvitaji v budoucnu i me, kdyz se
ozvu s dostatecnym predstihem. Chci byt na strane vitezu.

Vidime se v Ostrave.

Jirka

P.S. Mam pocit, ze jsem loni platil na dva roky dopredu. Pokud se nemylim,
prosim tento preplatek zpet.

"