[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Leden 7 13:51:05 CET 2013

No, Petre, jen se mi to slohove nepovedlo. Melo tam byt ne "skyta vice nez zajistenou ucast", ale "neskyta sice zajistenou ucast, ale jine vyhody", nebo tak neco. Jsem chtela rict ze prave nejde o zajisteni ucasti na konvenci, ale ze clenstvi v CSCTA je asi o jinych vyhodach a paklize neni, je mozne a svobodne volitelne odejit, ale tanecnici s tim dle meho nemaji co do cineni.
Gabi

> Od: "Petr Dusek"
> Komu: Konference o Square Dance
> Datum: 07.01.2013 11:44
> Předmět: Re: [Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

   Gabi, problem je, ze si sama protirecis. Na jednu stranu rikas, ze v
zajmu tanecniku i organizatoru je, aby na Convention ucinkovali spickovi
calleri, na druhou stranu bys ocekavala, ze clenstvi skyta zajistenou
ucast na Convention. Opet pouziju svuj priklad s neclenem Milou Malym
(snad mi promine, ze si ho porad beru do klavesnice) a clenem mnou (ja
si to prominu urcite). Jak bys rozhodla, pokud zbyva jedine volne misto
a cpeme se na nej oba? Bud prevazi clenstvi v asociaci nebo kvalita.
Oboji nelze.

    Ja sam bych byl velice rad, kdybychom coby clenove meli zajistene
vystupovani. Ale necitim pravo to prosazovat. Na mnou spoluporadanych
Convention to neplatilo (primarne proto, ze jsem netusil, ze to byvalo
zvykem, sekundarne proto, ze by mi to pravdepodobne v organizacnim stabu
neproslo, tercialne proto, ze jsem na tom tehdy nevidel nic spatneho, za
coz se dnes omlouvam a kaju - mylil jsem se). Krome toho ctim stare
pravidlo "kdo plati, porouci".

    Bylo by velice zajimave, kdyby organizator Convention rekl, ze
clenum asociace, ktere si sam nepozval, umozni vystoupit pod podminkou,
ze si zaplati vlezne stejne jako ostatni tanecnici. Pak by totiz na
prilivu ucinkujicich organizator netratil (aspon ne primo). A myslim si,
ze tohle by mohla byt jedina varianta, kterou by asociace vuci
poradateli mohla vyzadovat.