[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

Jana Machalíková barbuchak na gmail.com
Pondělí Leden 7 19:27:40 CET 2013

Ahoj Jirko,

nedá mi než připomenout, co Ti už připomínal Petr. Když pořádala konvenci
Karolína, oslovil jsi všechny aktivní členy asociace? Pokud ne (jak aspoň z
Petrova příspěvku plynulo), je celá tato tvoje exhibice bezpředmětná  ;-)

Jana