[Square] Odpoved Jirkovi Scobakovi

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Leden 9 13:27:48 CET 2013

Ahoj Jirko,

Pokud jsem dobre pochopil, na programu Convention jsou 3 neclenove CSCTA. Jeden zahranicni caller, Jindra Sasek (Cara) a moje malickost. O dalsim neclenovi nevim.

Myslim, ze k ucinkovani zahranicniho callera nelze mit vyhrady, stejne tak nelze mit vyhrady k ucinkovani callera z poradajiciho klubu. Jsou tedy problemem ty dve hodiny meho ucinkovani na Convention?

Jirko, nemyslim si, ze vyuzivam system a nemyslim si ani, ze bych nad asociaci nejak vyhral. Ja za svoji vyhru povazuji to, ze se mi podarilo prosadit a dlouhodobe udrzet programy od A2 vyse. Ze s tim nebylo malo prace a ze to bylo v drtive vetsine v me rezii (a tedy mimo asociaci), to jiste uznas sam.

Moje vystoupeni z asociace k 31.12.1994, podane pisemnou formou do rukou prislusnemu clenovi vedeni asociace, nebylo motivovano snahou usetrit. Duvodem k memu vystoupeni bylo, ze asociace v tehdejsi dobe podporovala cinnost pouze do programu A1 a cast tehdejsi asociacni zakladny se vuci mym aktivitam od programu A2 vyse stavela vyslovene negativne.

Miloslav Maly

Ahoj,

moje odpoved bude obsahovat prvky, kterymi jsem reagoval na douguv soukromy dopis.

Vyraz "vyhrat" nebyl pochopen  spravne. Modelovy priklad (neni o konkretnich lidech):
1) Caller 1: Vystoupil z CSCTA uz pred lety. Kazdy rok setri sumu, kterou by dal na clenske. Na CSCTA Convention muze a nemusi callerovat.
2) Caller 2: Plati clenske do CSCTA 20 let. Na CSCTA Convention muze a nemusi callerovat.
Jaky je rozdil mezi callerem 1 a 2? Caller 1 usetri a muze se v duchu smat: "Jo, ja tam byt nemusim. Toto neni pro me." Ma pocit, ze maximalne efektivne vyuzil system. To je ONO VITEZSTVI. I ja chci maximalne vyuzit system. Na druhou stranu to vsak na rozdil od jinych nechci delat potichu, protoze se domnivam, ze takto vyuzivat system je v konecnem dusledku zle a neprinese to CSCTA nic pozitivniho. Proto jsem napsal verejne. Protoze pokud to bude fungovat takto, nedopadne to dobre. Uvedomme si, ze se rok od roku oslabuje clenska zakladna CSCTA a ja nyni napsal vpodstate jen verejne to, co si pravdepodobne mnozi mysli v duchu. Proc by jinak, pokud je clenstvi v CSCTA tak vyhodne, mela CSCTA tak malo radnych clenu? Postupujme takto a CSCTA bude zanedlouho existovat uz jen na papire.

Na to, jak CSCTA hleda kazdy rok klub, ochotny organizovat, nerikam ani "ň". Kdyby to byl Sachtak, na kterem necalleruju, nerikam take ani "ň". Konec koncu, Sachtak uz byl x-krat, x-krat jsem ne nem necalleroval a nebouril se pri tom. Naopak jsem na nej x-krat prijel si zatancovat.

Kdyz jsem si ted precetl vysvetleni s argumentem o financnich duvodech, neda mi nenapsat: Caller na CSCTA Convention zada vstupne pro sebe a partnerku zdarma. Kdyz klub prida jidlo, vyborne. Kdyz klub prida neco na cestu, super, ale nevyzaduje se to (a neni treba o tom vedet predem). Zadny honorar. Toto jsou podminky, za kterych jsem byl vzdy ochoten na CSCTA Convention prijet.

Ani ja sve rozhodnuti nepovazuji za stastne, z duvodu uvedenych v prvnim odstavci (vysvetleni vyrazu "vyhrat") to vsak povazuji za potrebne. Bohouzel.

Jirka
P.S. Jsem si vedom, ze delam chyby. Jsem si vedom, ze jsem v minulosti svoji kritikou urovne tancovani nebo calleru u nas vyvolal mnoh! o zle krve. Akceptuji, ze se to odrazi na faktu, ze nejsem obliben. Ale v zasade jsem clovek, ktery hraje otevrene a fer, snazi neco dosahnout, umi budovat a neboji se vyslovit svuj nazor. Mrzi me, kdyz maji vliv lide, kterym jde o osobni prospech, kteri nedokazi budovat a k udrzeni sveho vlyvu pouzivaji manipulace a demagogii (nyni nepisu o nikom z vedeni CSCTA). Vuci takovymto lidem se mi bojuje tezko. Nejsem dost diplomat a nejsem dost dobry manipulator na to, abych se vuci nim dokazal prosadit. Mrzi me to. Kdybych to umel, asi by byl cely nas square dance lepsi.

On Wed, 9 Jan 2013 10:02:30 +0100 (CET)
Tomas Machalik wrote:
> Ahoj,
>
> vzhledem k diskusi, kterou zde inicioval Jirka Scobak svym
>"otevrenym dopisem", povazuji za potrebne poslat kratkou reakci CSCTA
>i do konference, i kdyz by vetsina uvedenych bodu mela byt projednana
>interne uvnitr asociace a bude resena s Jirkou Scobakem primo.
! >