[Square] Odpoved Jirkovi Scobakovi

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Leden 9 16:46:32 CET 2013

Me to neda, ja musim jeste jednou zareagovat. Jirko, pises:

 > 3) Neplacu. V zasade nehledam reseni pro sebe. Rad bych, kdyby CSCTA
 > v tomto do budoucna neco zmenila.

a dale pises:

 > A pokud se neco zmeni
> (nepodstatne, jestli "revoluce zhora" nebo "revoluce zdola"), nebudu
> stat stranou a znovu o clenstvi pozadam.

At uz tvuj pojem "v tomto" znamena cokoliv, musim si polozit otazku, kdo
je CSCTA? To jsme my, clenove. I ty, Jirko.

Pres dvacet let, kdyz chtel nekdo neco zmenit (naposledy Medved v techto
dnech), tak formuloval svou myslenku do navrhu zmeny stanov. Tento navrh
pak projednala valna hromada, tedy my vsichni clenove. I ty.

Ty to resis tak, ze se postavis stranou, ponoukas k (nesmyslne)
revoluci, a rikas, ze az nekdo udela nejakou praci, tak se vratis.
Nenavrhujes nic konkretniho, pouze rikas "CSCTA by mela v tomto neco
zmenit". V cem? Co?

Nezlob se na me, ale me to jednak nedava smysl, jednak se mi tvuj postup
vubec nelibi.

David