[Square] Odpoved Jirkovi Scobakovi

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Leden 10 03:31:20 CET 2013

Scobak wrote:
> Ahoj,
>
> moje odpoved bude obsahovat prvky, kterymi jsem reagoval na douguv soukromy dopis.
>
> Vyraz "vyhrat" nebyl pochopen spravne. Modelovy priklad (neni o konkretnich
> lidech):
> 1) Caller 1: Vystoupil z CSCTA uz pred lety. Kazdy rok setri sumu, kterou by dal
> na clenske. Na CSCTA Convention muze a nemusi callerovat.
> 2) Caller 2: Plati clenske do CSCTA 20 let. Na CSCTA Convention muze a nemusi
> callerovat.

    Jsem zmaten. Doted jsi hovoril o tom, ze clen ma narok na to, aby s
nim bylo komunikovano, ne o naroku na vystoupeni na Convention. Tak jak
je to? Podle toho, co jsi prezentoval doted, je toto v poradku. Nebo ne?
    Jirko, ja se ti snazim ukazat, ze jsi pred nekolika lety zastaval
opacny nazor. Na tom, ze nazory se meni, neni nic spatneho - clovek
dozrava, dostava nove informace a zjistuje, ze se mylil. Na tom neni nic
spatneho. Ale musi udelat jednu vec: priznat to. Rict "ano, tehdy jsem
mel tenhle nazor, ale nemel jsem pravdu."

> Kdyz jsem si ted precetl vysvetleni s argumentem o financnich duvodech, neda mi
> nenapsat: Caller na CSCTA Convention zada vstupne pro sebe a partnerku zdarma.
> Kdyz klub prida jidlo, vyborne. Kdyz klub prida neco na cestu, super, ale
> nevyzaduje se to (a neni treba o tom vedet predem). Zadny honorar. Toto jsou
> podminky, za kterych jsem byl vzdy ochoten na CSCTA Convention prijet.

    Z toho, co pises v tomto mailu, mi vyplyva, ze preci jen uvazujes v
intencich "clen = narok na vystoupeni na Convention" (viz rozdil mezi
callery 1 a 2). Pak te musim upozornit, ze ono "jen" pri deseti clenech,
ktere by takto bylo potreba navic, znamena vypadek dvaceti vleznych, a
tedy priblizne 10-20 % ucastniku akce. Docela hodne, nezda se ti? Jak by
se tobe samotnemu libilo, kdyby ti nekdo najednou zajistil 10% vypadek
prijmu?
    Jistym resenim by mohlo byt to, co jsem napsal drive: poradatel si
pozve, koho chce, a s nimi si domluvi podminky jake uznaji za vhodne. A
dale otevre program zajemcum z rad CSCTA, ale ti nemaji narok na zadnou
vyhodu.