[Square] Traveller's booky (nejen)

Petr Dusek petr na dusek.info
Středa Leden 30 14:30:08 CET 2013

      Ahoj.

    Konecne jsem se na chvili dokazal zastavit a zareagovat na maily,
ktere jsem za posledni dobu dostal. Protoze ale tech tazatelu je vic,
napisu to radeji vsechno najednou.

  1) Traveller's privesky za lonsky rok
    Kdo jste se mi jeste neozvali a mate zajem o lonsky privesek, ozvete
se mi na muj e-mail (mate ho na knizecce) - jako obvykle vas poprosim o
pozadovane jmeno a pocet navstivenych akci.

  2) Traveller's booky obecne.
    Trochu me prekvapily dotazy, co to vlastne je a k cemu je to dobre;
doufal jsem, ze po tech letech uz vstoupily do obecneho povedomi, navic
k nim byly k dispozici i informacni flyery. Ale budiz, aspon strucne:
    Traveller's book slouzi k tomu, abyste si mohli zapisovat, na
kterych akcich jste byli. Jednak vam to pomuze si v budoucnu vzpomenout,
kde vsude jste uz tancovali, a jednak mate moznost, pokud jste za rok
navstivili pet nebo vice akci, ziskat privesek pod badge s uvedenim
poctu akci, ktere jste navstivili. Detaily najdete na webu
http://trabook.dusek.info, na flyeru, který jste (snad) dostali nebo
dotazem u mě :-)

  3) Badge "Just married"
    K nasi svatbe jsme si vymysleli (no dobra, Sona je v tom nevinne)
malou hricku v podobe dvojice badge (proboha, jak se to slovo sklonuje?)
pro novomanzele. Predstava je takova, ze jakmile se dovime o dalsi
squareove (roundove) svatbe, doplnime dalsi podvesek se jmeny a predame.
Jedinou podminkou je zavazek novych nabyvatelu, ze stejnym zpusobem ty
placky poslou dal.

    Zdravi
  Petr Dusek