[Square] Square Digest, Vol 99, Issue 10

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Středa Leden 30 19:07:18 CET 2013

Ahoj, Milošu,

 Protože jsem měl dva těžké a hlavbě dlouhé překlady, vypnul jsem e-mail a
až teď jsem se dostal k té smršti e-mailů vyvolaných Jirkou Ščobákem a jeho
- podle mého dost neuváženým -  krokem. V Tvé úvaze jsou dva body, se
kterými nesouhlasím:

>Takže můj názor je, že existence organizace, která se "stará" o taneční
kluby, je jistě potřebná. Domnívám se však, je určitě není nutné, když si
calleři / cueři vyměnují své vnitřní názory veřejně. <

Právě že tohle nutné je, od toho ta konference je. Jak jinak prodiskutovat
sporné otázky, na které jsou různé názory, než na téhle konferenci? Na akci
jedeme tancovat, a ne diskutovat na nějakém k tomuto účelu vyhlášeném fóru.

>Je to informace, která nás, řadové tanečníky nějak obohatí? Pouze může
vyvolat pochybnosti, zda orgán, který je oficiálním
zástupcem nás, klubů, funguje dobře, když se jeho členové mezi sebou
dohadují.
Miloš Štěrba<

A zase je to právě naopak - tohle je sice konference CSCTA, ale protože SD
Kluby nejsou schopny vytvořit si vlastní organizaci, jako máme v Německu,
zastupuje tato CSCTA i zájmy klubů. Aspoň ty nejpodstatnější. Buďme tedy
rádi, že je to alespoň tak, když už nejsme schopni vytvořit si fórum SD
Klubů. A tedy musíme se my, tanečníci, smířit s tím, že si calleři řeší, a
to demokraticky, neboli veřejně, svoje problémy tady. Kdo pro to nemá
pochopení, má přece možnost se odhlásit a přihlásit se na "Akce", kde se
žádné problémy neřeší. A právě známkou dobré funkce nějakého zastupitelského
orgánu je diskuze, a ne direktivy vydané po ne-diskuzi úzkým kruhem
"zasvěcených".

A tož jen ať se diskutuje, a veřejně, na této konferenci.

To see you in a square.

František

--
Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
e-mail: frankvlcek at seznam.cz
ICQ: 455 059 533
Skype: frankvlcek

"Takže můj názor je, že existence organizace, která se "stará" o taneční
kluby, je jistě potřebná. Domnívám se však, je určitě není nutné, když si
calleři / cueři vyměnují své vnitřní názory veřejně. Co jsem se já, jako
tanečník, z této diskuze dozvěděl? Že Jirka Ščobák (kterého si mimochodem
jako callera velmi vážím), vystupuje z CSCTA, protože nebyl pozván jako
caller na konvenci do Ostravy. Následovala sprška odpovědí různých CSCTA i
ne- CSCTA callerů. Je to informace, která nás, řadové tanečníky nějak
"

 ""