[Square] Ozvěny CSCTA a Šachťáku

Lucie spendlik1 na centrum.cz
Středa Leden 30 21:21:26 CET 2013

Milé tanečnice a tanečníci,

trochu se zpožděním (po odpočinku) se hlásím jménem klubu Extend s velkým
poděkováním všem, kteří se zasloužili o úžasnou atmosféru letošní CSCTA
Convention spojené se ŠACHŤÁKEM. Díky všem účinkujícím, i jejich partnerkám
a partnerům, všem pomocníkům a všem, kteří přiložili ruku k dílu a hlavně
všem Vám, tanečnicím a tanečníků nejen za to, že jste vážili v lednu cestu
do Ostravy, ale také za to, že jste spoluvytvářeli příjemnou atmosféru.

Děkujeme a těšíme se na Vás i v příštím roce 17.-19.1.2014.

No a nyní ještě důležitá věc, po Šachťáku se náš majetek rozrostl o pěknou
hromádku věcí, které jsme našli po tanečnících. Některé kousky už své
majitele našly, přesto mi tu ještě pár věcí zbývá, takže ZTRÁTY A NÁLEZY:

-          Košile bílá A.M.J. - dlouhý rukáv

-          Košile bílošedá károvaná s vyšívaným sedlem ("HVĚZDY a PRUHY")

-          Bílý pánský nátělník - velikost 8

-          Dámský vínově červený kabátek (polyester) s růžovou lemovkou u
krku

-          Bílé tričko bavlněné - krátký rukáv - XL

-          Boty typu "Crocs" - zelené s květinkami

Pokud něco z toho poznáváte, prosím kontaktujte mě.

Za Extend SDC Ostrava zdraví

Lucka "Špendlík" Hrubá

607 889 672