[Square] Ctete Cekam odpoved Jirikovice Zlaty retizek a privesek

KONTA Jaroslav jaroslavkonta na yahoo.fr
Pondělí Červen 10 16:46:12 CEST 2013

Ahoj Rosto
Nechapu;:: V loni napodzim hned po nedeli v Jirikovicich tedy v pondeli jsi mi rekl do telefonu ze retizek mas. Trirat bylo hlaseno ze se nasel retizek a ze se nikdo nehlasil. Byl jsem tam neopustil jsem budovu a neslysel jsem to. Rekl jsi mi ze ho privezes na dalsi tancovani (zapomel jsi) pak na Sachtak (zapomel jsi) V breznu Hance z Prahy ze jsi zapomel a nyni Zuzce z Prahy ze ho nemas a ze nevis kdo ho ma a kdyz jsem to napsal na internet tak ze se nekdo ozve kdo ho ma.Muzes mi dat odpoved korektni??? Jestli bylo hlaseno ze se nasel retizek tak ho nekdo donesl a take nekdo to ohlasoval. Dik za kladnou odpoved predem a doufam ze se najde.

Jestli nekdo ho ma ci vi kde se nachazi dejte vedet.

                                                                                     Dik predem                           Jardi z Bxl

Ahoj Rosto
Bud tak hodny a privez na tancovani na tento vikend zlaty privesek co jsem zapomel v Jirikovicich v loni na podzim.
Predej ho Zuzce nebo Hance z Prahy. Znas obe a uz stebou o tom mluvily.Zaroven touto cestou bych tel podekovat

osobe ktera predala ten retizek Rostovi.

Jeste jednou dik a prijemne tancovani.

                                                                                                                                               Jardi z Bxl