[Square] Přípravky 2013/14

Petr Dusek petr na dusek.info
Sobota Červen 15 16:49:18 CEST 2013

David Dvořák wrote:

> Stejně jako každý rok i letos ma Americkém týdnu bude výuka Square
> Dance v několika levelech. Jedním z nich jsou i začátečníci, ze
> kterých se může rekrutovat zájemce o další výuku (a děje se to každý
> rok ;-)). Nejde o tisíce nováčků, ale spíše o jednotlivce a páry.
> Pokud chcete, rád jim nabídnu kontakt na vás. Stačí jen napsat:
>
> Název klubu
> Taneční den a hodinu
> Adresa tanečního místa
> Kontakt
>
> Hezké prázdniny
>
> Medvěd

> [...]

    Ja ti naopak napisu, ze jsme v situaci, kdy kazda cesta, ktera
privede nove tanecniky, je dobra. Jak vedel uz Frantisek Koudelka,
nemusi prset, staci, kdyz kape. A naopak nejlepsim clenem pripravky je
clovek, ktery uz si zaklady osahal, takze vi, do ceho jde. Uz jen proto,
ze pravdepodobne ani nevyrazil na Squatter dance, ani si nemysli, ze to
je varianta Brake dance nebo Hip Hap Hop, nebo jak se ty veci nazyvaji.

    Cili tahle myslenka se mi zda dobra. Diky za ni.