[Square] Barmstedt

Hojka, Jiří (GfK) jiri.hojka na gfk.com
Pátek Červen 21 16:18:01 CEST 2013

Ahoj vespolek,
v Barmstedtu můžeme očekávat velké změny. Jsou dostaveny nové haly, na webu tvrdí, že budou všechny v jednom místě , nové velké, klimatizované, nová sanita, no budeme se těšit.
Přenocování zadarmo bude v plusové a C2 hale. Nikde jsem nenašel situační plánek, takže je možné že stany budou na jednom fleku. Českou účast bych odhadoval řádově na 10 stanů, někdo bude určitě spát v hale, někdo v hotelu. Zkus to na kraji, trochu ve stínu s místečkem na pařírnu.

Plha

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of hronovapetra na centrum.cz
Sent: Friday, June 21, 2013 3:12 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Barmstedt

Ahoj Pyro,

my dorazíme pravděpodobně až ve čtvrtek s Plhou. Pokud vím, tak z Country Farrow budou pravděpodobně minimálně tři stany. To znamená: 1. Já

                                                                       2. Plhovci

                                                                       3.Jiřka s Bodym

A nevím kolik lidí bude z Valmezu, z Ostravy, z Budějic a odjinud.

Ahoj Petra

> Od: "Jiri Pyrotechnik Fischer" <univsro na volny.cz<mailto:univsro na volny.cz>>
> Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz<mailto:square na square.cz>>
> Datum: 21.06.2013 13:34
> Předmět: [Square] Barmstedt

Cauky

pravdepodobne budeme v barmstedtu prvni tak se jako spravny hujer chci
zeptat, zda mam skusit rezervovat v "campu " nejake misto pro czech team
nebo tomu nechat volny prubeh ?
Pripadne jak velke ? ?x? m

cauky Pyro