[Square] Ken Ritucci caller C1 ve Vidni

Středa Březen 27 08:54:53 CET 2013

Ahoj C1 tanecniky,
na muj posledni mail o C1 ve Vidni nikdo nereagoval (kopie ke konci tohoto
mailu).

Na PACce jsem se ptala osobne po lidech a zjistila, ze neznate callera,
ktery je na danou akci pozvany. Jeho zivotopis v AJ,je na
http://kenritucci.com/biography a tady je muj kratky souhrn v CJ:

Ken Ritucci calleruje od 1976. Pusobi jako ucitel calleru od 1983. Od 2004
vede vlastni skolu callerovani v New Hampshire, USA, od 2009 podobnou skolu
v Kalifornii a od 2011 take v Alabame.

Je nejen clenem ale  i akreditovanym ucitelem calleru v Callerlabu, kde
take splnil nejruznejsi organizacnich funkci.

Doufam, ze mi alespon napisete, kdo by jel na C1 do Vidne, pripadne kdo by
nejel a proc. Jessica
Ahoj, pokrocilejsi tanecniky,
Akce s levelem C1 je naplanovana pro 5. cervna 2014.Callerovat bude
US-caller Ken Ritucci. Potom bude callerovat take na FWP, ale ne C1.

Akce je sice naplanovana jako vecerni tancovani, ale slo by ji prodlouzit
na cely den za predpoklad, ze tanecnici by byli ochotni za to priplatit,
protoze Ken neni levny.

V soucasne podobe je akce naplanovana na pouhe 3 hodiny. Ale kdyz bude
dostatecny zajem z ceske strany, lze se domluvit jinak.

Tesim se na vase dalsi myslenky k teto moznosti, abych je mohla Videnakum
pretlumocit. Preji hezky vecer, Jessica