[Square] Podekovani - Klubak,A2 - Zoom B.

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Úterý Květen 14 11:48:37 CEST 2013

Ahoj, pokud se nekdo podekoval, tak jsem to zaspala. Mozna jeste z toho
nevyspali nebo nevytravili...

Doug s klubovem callerem nas trpelive vyvadeli z omylu u A2, Vecer se pak
rozjel tak, ze se tvorily nejenom ciste panske a damske ctverylky, ale i
ctverylky v "pettipants" (kdo nezazil,musi mit fantazie).Proste srandy
kopec.

A pointy! "Apart and point" sice tam nezaznelo, ale tancili jsme okolo
vybraneho tanecnika - pointa, ktery se nemohl hybat, jen tocit.

Kopec temer nehybajicich se osoby se take vyskytli v bufetu (pokud
nepocitam ono znamy pohyb ze stolu do ust).Tam nebyla jen hromada
"tanecniku" (podle toho,jak se nedokazali odlepit od stolu a dostat se k
parkete) ale neuveritelna HORA jidla. V nedeli rano zustalo dokonce tolik,
ze by jeste stacilo na dalsi klubak,aftterparty, rozdani na ullici...a to
bohatem obsahem: maso, syr, buchty, ovoce a zelenina, co by kdo mohl rad
bastit, no nezbyva nez dodat, kdo neprisel muze jen litovat a tesit se na
dalsi setkani s kamarady ze zahrobi...Jessica