[Square] uz vim, proc nedostavam vase odpovedi

Středa Květen 15 09:28:48 CEST 2013

Az priste mi nekdo z vas budete odepisovat na mailovou adresu
yentajjm na gmail.com,
kontrolujte pole Komu. Kdybych to nevidela na vlastnich ocich, take
neuverim. Moje kamaradka si vybrala mail ode mne,stisla "odpovedet" a
najedno namisto gmail se objevila totez adresa, ale na ymail, cili jedno
pismeno rozdil, to si zrejme nikdo nevsimnul a vase maily chodi k
spamerovi! Kontrolovali jsme jeji adresar a tam ma moji adresu spravne, tak
nevim, zda je to minivirus a co s tim. Omlouvam se vsem co mi v dobe od
utoku na me mailove adresy hackerem, komu jsem "neodepsala" Ja jsem totiz
vase maily vubec neobdrzela. jessica