[Square] PAC - zmena terminu - uvedení na pravou míru

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Květen 28 21:57:05 CEST 2013

Ouha, ouha, uhnul jsem, uhnul, ale malo - a tim jsem se uhnul do terminu, ve kterem chteli v Jablonci delat Strudl.

Takze jeste jednou skatule, skatule, hejbejte se. Posledni mozny termin, kam se da prvni podzimni PACka jeste

presunout, je 20.-22.9.2013 - a pokud si i tam nekdo chtel delat nejakou akci, tak uz ma proste smulu.

Miloslav Maly

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Pavel Vondrák
Sent: Friday, May 24, 2013 12:27 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] PAC - zmena terminu - uvedení na pravou míru

Ahoj,
chtěl bych předejít vzniku špatného pochopení:
Míla byl tak ochotný (za což mu děkuji) a na moji prosbu přesunul PACku na jiný termín, protože v tom původním máme na Zoom B. jubilejní 10. klubový večer. Plánují se i jakési doprovodné akce během víkendu zaměřené na procvičování A2, C1, možná i jiné levely - A1, Plus, vše je zatím ve stádiu plánování. Klubový večer by se měl objevit co chvíli v kalendáři, další bude upřesněno co nejdřív v kalendáři i na konferencích.
PACka tedy bude tak, jako vždy (tedy ne v Brně) :-)

Pavel "Bedřich" Vondrák
Zoom B.

stauf na email.cz napsal(a):

Jééééééééééé tak to bude PACka v Brně, no to je supéééééééér :o)))