[Square] Lothar Weidich

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Úterý Listopad 12 09:03:42 CET 2013

Právě jsem se chystal napsat mu, aby mi vyrobil jmenovku na můj badge
Bernemer Squeezers. No, bohužel, už nevyrobí... A jeho stánek se singl-
deskami, přívěsky, gravurovací mašinkou, učebnicemi SD, knížkami o SD a
seznamy SD-Klubů z celého světa a vůbec těmi všemi doplňky, co k SD patří
bude asi na Spring-Jamboree's, Fall Round up, European Conventions a jiných
velkých akcích bude chybět. A jeho úsměvný humor především.

Škoda DOBRÉHO ČLOVĚKA.

Připojuju se k návrhu Jessicy.

František

--