[Square] Lothar Weidich

Jitka Poráňová PoranovaJ na seznam.cz
Úterý Listopad 12 19:58:58 CET 2013

Ahoj všem, kdo budou číst. Já jsem měla tu čest na konvenci v Kladně
navštívit a využít obchůdek, který jak píše Doug vedou oba jmenovaní a byla
jsem spokojená. Bohužel předešlého majitele Lothara jsem snad nikdy
nepotkala, přesto bych souhlasila se vzpomínkovým tanečkem.

--
Jitka Poráňová
tel. 737 131 081

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomas Machalik <doug na square.cz>
Datum: 12. 11. 2013
Předmět: Re: [Square] Lothar Weidich

"Ahoj, Frantisku i ostatni zajemci o badge,

Lothar svuj "stanek" pred tremi lety prodal. Webova adresa zustala stejna
(http://www.weidich.com/), provozovateli jsou vsak Sylvia Wieners a Karl
Kessler. Potkat je lze na velkych Special Dances a akcich typu Jamboree.

Ackoli jsem se s Lotharem nekolikrat potkal a mluvil s nim, uvedomuji si,
ze jsem ho nikdy neslysel zive callerovat :-=(((

Doug

Square mailing list
Square na square.cz
http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square"